پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی
سرخط خبرها

سرجان مچ سرمربی تیم ملی را خواباند|ادامه اعتصاب کورین و مورزوف!

  • کد خبر: ۹۳۰۶۰
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
سرجان مچ سرمربی تیم ملی را خواباند|ادامه اعتصاب کورین و مورزوف!
در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم های آویژه صنعت پارسا و رعد پدافند در گروه ب به پیروزی رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم آویژه صنعت پارسای مشهد ۷۴ - ۷۱ مهرام تهران را شکست داد.
شروع بازی با درخشش مرادخانی و هولمن آغاز شد. امتیازآوری استار، آندوسیچ و خواجه‌زاده آویژه را ۱۴ - ۶ پیش می‌اندازد. ۵ امتیاز کامرانی اختلاف را کم می‌کند، ولی درخشش فروتن، آندوسیچ و صادقی، مشهدی.‌ها را به ۲۰ می‌رساند. ۳ امتیازی متین جلالیان و دو‌پرتاب آزاد هولمن، نتیجه را ۲۰ - ۱۶ می‌کند.
کوارتر دوم حسن‌زاده سرانجام دستش به سبد آویژه می‌رسد. مهرام با درخشش داورپناه و هولمن اختلاف را در نیمه به حداقل می‌رساند.
کوارتر سوم مهرام با بازیگردانی کامرانی ابتکار عمل را به دست می‌گیرد و با امتیازات متعددی که حسن‌زاده می‌گیرد، ۵۴ - ۴۷ پیش می‌افتد.
تیم سرجان کوارتر چهارم کامبک می‌زند و با مثلث فروتن، استار و آندوسیچ ۷۴ - ۷۱ برنده می‌شود.
مهرام با ۹ برد و ۲ باخت در رتبه دوم جدول گروه ب می‌ایستد و آویژه با ششمین بردش در رتبه چهارم باقی می‌ماند.
در این دیدار استار برای مشهدی‌ها بهترین عملکرد را داشت و با ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل کارآیی ۲۲ را به ثبت رساند. آندوسیچ نیز با ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل خوش درخشید.
اما در تیم مهرام سعید داورپناه با ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند و ۶ پاس منجربه گل توانست کارآیی ۲۳ را به دست آورد. هولمن نیز ۱۰ امتیاز و ۹ ریباند کسب کرد.


در دیگر دیدار این هفته تیم بسکتبال رعد پدافند تهران با برتری ۶۷ - ۶۱ مقابل اکسون، جای سپاهان را در رتبه پنجم جدول گروه ب گرفت. نکته جالب اینکه بازی رفت این دو تیم هم با برتری ۷۰ - ۶۱ رعد پدافند توام شده بود.
اکسون در حالی گام به این میدان گذاشت که بازهم ماکسیم مورزوف و کورین هنری، بازیکتان روس و آمریکایی خود را به دلیل امتناع این دو بازیکن از حضور در این تیم به دلبل پرداخت نشدن مطالبات شان در اختیار نداشت. این مسئله از نظر روحی هم روی اکسونی‌ها تاثیر گذاشته بود.
رعد با ۴ پیروزی و ۷ شکست در رتبه پنجم جدول گروه ب قرار دارد پ اکسون هفتم است.
در این دیدار حسین مکاریان (۲۹:۰۱ دقیقه) با ۱۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس گل به اتفاق اسحاق حاتمی فر (۲۷:۲۸ دقیقه) با ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس گل، کارایی ۱۴ داشتند و بازیکنان موثر رعد بودند. ضمن اینکه ردپای عدنان دورقی و علی نصیری هم در پیروزی رعد به خوبی نمایان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->